zaterdag 20 april 2013

My birthday Party !!!

Vanmorgen was ik al weer vroeg “rise and shine”. Rond een uur zeven zat ik al te ontbijten….helemaal alleen zat de jarige job  Bedroefde emoticon.

Na mijn morning-coffee, en alle felicitaties te hebben gelezen via sms/facebook/whatsapp/mail en twitter, heb ik maar eens een boterham met peanutbutter gegeten. Daarna nog even mijn favoriete serie op de tablet gekeken, en terug naar de kamer, Anja sliep nog half/half, maar ze moest opstaan, want mijn verjaardsparty zou gaan beginnen. We begonnen onze dag bij de Disney's Hollywood Studios, waar we de auto door onze Diamond Parking Pass weer lekker dichtbij konden neerzetten.  Na een hele korte wandeling waren we bij de ingang, eerst weer al dat geneuzel met de controle van tassen enz. En toen naar binnen. Eerst even een Happy Birthday button bij guest-relations opgehaald, en toen het park in, maar dat pas nadat Anja de nodige foto’s met haar Ipod-Touch had gemaakt en geupload, er is nl. in alle parken gratis Wi-Fi

P1030833 (Kopie)P1030834 (Kopie)

 

Pfff ik ben nog nooit zoveel gefeliciteerd met mijn verjaardag, op een gegeven moment in de loop van de dag, werd het ook iets teveel van het goede Knipogende emoticonmaar ik hield de button toch dapper op mijn shirt.

Het was redelijk druk in het park, Tower of Terror en Rock ‘N Rollercoaster hebben we ook eerst links laten liggen. We wilden naar The Great Movie….. technical difficulties, dus naar The Legend Of Captain Jack Sparrow….. technical difficulties……pfffffff. Niks aan te doen, maar….. wie jarig is trakteert, dus een ijsje bij Hollywood Tower Of Terror……… geen technical difficulties maar nog gesloten, ging pas om 11.30 uur open…. nonde nonde…

P1030835 (Kopie)P1030837 (Kopie)P1030838 (Kopie)

Dus kwam ik met het briljante idee, om de boot te nemen naar Disney's Beach Club Resort en te gaan naar de ijssalon Beaches & Cream Soda Shop en daar een lekker ijsje te nemen.

P1030840 (Kopie)P1030842 (Kopie)P1030843 (Kopie)P1030844 (Kopie)

Ik had mijn button nog op, in eerste instantie nothing at the hand, ik werd weer gewoon gefeliciteerd, leuk !!!

Ineens ging er een soort van sirene, er gingen een soort van zwaailampen aan, en kwamen met een ballon aanzetten, en begonnen spontaan te zingen, normaal gesproken niks voor mij, ik houd absoluut niet van om in de picture te staan, maar ik vond het nu stiekum toch wel wel leuk.

P1030850 (Kopie)P1030851 (Kopie)P1030852 (Kopie)

Was er erg gezellig, hier gaan we zeker nog eens terug. Maar wat moest ik met die ballon, ik dacht ineens, ik wil die symbolisch de lucht in laten gaan, wel apart vond ik, en dat heb ik ook gedaan.

Daarna besloten we om nog even naar Epcot te gaan, dit is nl. een paar minuten lopen vanaf de ijssalon. Eenmaal in Epcot, werd het toch wel wat benauwd, dus eerst effe wat gratis gedronken bij Cool Station

P1030854 (Kopie)P1030855 (Kopie)P1030856 (Kopie)P1030857 (Kopie)P1030859 (Kopie)P1030860 (Kopie)P1030861 (Kopie)

Daarna besloten we om naar de attractie Ellen's Energy Adventure te gaan, we konden zo doorlopen, en de voorshow was nog niet begonnen, eenmaal toen de voorshow was afgelopen, en de deuren bijna open gingen….. technical difficulties…..nonde nonde. Maar ja… we laten ons niet uit het veld slaan, we liepen terug naar de boot (met Sjef van Oekel als kapitein Knipogende emoticon), om weer richting Disney’s Hollywood Studios te gaan, en eens te kijken of ze de zooi weer hebben kunnen repareren.

P1030864 (Kopie)ballonnen

En ja hoor..The Great Movie Ride deed het, dus checked.  The Legend Of Captain Jack Sparrow, daar was het te druk, Tower Of Terror viel wel mee, dus die gedaan, toen we er uit kwamen regende het even, dus effe gewacht en facebook enzo gechecked.

P1030865 (Kopie)P1030867 (Kopie)P1030869 (Kopie)P1030870 (Kopie)P1030878 (Kopie)

Daarna hadden we wel honger, ik had via Whatsapp een berichtje van mijn broer gekregen, we konden voor mijn verjaardag ergens gaan eten op kosten van hem, dus dat laat ik me maar 1x zeggen, even tussendoor geraadpleegd bij ons reisbureau USAFUNxxxxxx (wie wel weten wie dit is, mail me maar Knipogende emoticon ) en kwamen uit bij Joe's Crap Shack op de 192. Echt heerlijk gegeten, Anja had zalm, en ik een of andere pot met crab. garnalen, aardappelen, mais en worstje en het was me een partij lekker en pittig. Maar wat een geklooi en gehannes met al dat gereedschap, klussen met kijkers is er niks bij.

P1030880 (Kopie)P1030881 (Kopie)P1030883 (Kopie)P1030884 (Kopie)P1030885 (Kopie)P1030889 (Kopie)P1030890 (Kopie)

 

Toen wou ik perse nog even naar de Dollar Tree Knipogende emoticon Daar nog even rondgekeken, en Anja had ernaast nog een heel duur t-shirt gekocht $2.12

P1030892 (Kopie)P1030893 (Kopie)P1030895 (Kopie)P1030896 (Kopie)P1030897 (Kopie)P1030898 (Kopie)P1030899 (Kopie)P1030902 (Kopie)

Daarna terug gereden naar het hotel, helemaal kaput wie hund.

Anja, bedankt voor de leuke verjaardag !

2 opmerkingen:

  1. Nou dat is natuurlijk een super plek om je verjaardag te vieren, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen was het een heerlijke dag. Wel wat tegenslag maar die werden (bijna) allemaal overwonnen! Had heel jullie blog gemist maar ben nu helemaal bij gelezen. Een blog naar mijn meug. Veel doen maar vooral ook veel shoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen